Lekcie

Čo je joga zdravo a funkčne?

Funkčná joga je pre tých, ktorý hľadajú zdravý pohyb,  trápia sa bolesťou chrbta (zad) či nefunkčným panvovým dnom,  majú sedavé zamestnanie, “skrátené” telo, chcú jemné posilniť core, upraviť držanie tela. Vítané sú i  maminky po pôrode či budúce maminky.

Moje lekcie nie sú len o joge, ale všeobecne o pohybe počas bežného dňa.O  vnímaní a poznaní vlastného tela. O získaní schopnosti pomôcť sám sebe.

Joga po pôrode

Pre všetky maminky, ktoré majú pocit, že od pôrodu ich telo nie je vo forme. Nezáleží na tom koľko času od pôrodu uplynulo. Vypuklé bruško, diastáza, bolesť chrbta či oslabené panvové dno. Okrem jogy sa budeme venovať i bežnému pohybu, ktorý nebolí, ale naopak telo posiluje a uzdravuje.
Ako uvoľniť chrbát a ramená, jemne posilniť panvové dno, či celý stred tela. Ako žiť či cvičiť jogu s diastázou. Správne pohybové návyky pre každodenný pohyb (chôdza, nosenie, dvíhanie dieťaťa ..). Ako redukovať únavu.

Tehotenská joga

Pre budúce maminky, ktoré sa chcú cítiť dobre i počas tehotenstva. Pripraviť sa fyzicky i mentálne na pôrod či predísť po pôrode diastáze.
Lekcie jemnej a vedomej jogy potešia i miminko. Joga je zameraná na oblasť chrbta (zad) a bedrových kĺbov (kyčlí), panvového dna a stredu tela celkovo. Okrem jogového pohybu sa budeme venovať i uvoľneniu pomocou dychu, hlbohej relaxácii či bežným pohybovým návykom s rastúcim bruškom. V neposlednom rade zostane i čas zdieľať radosti či obavy s inými ženami. Lekcie sú rozdelené podľa trimestra.

Chrbát a CORE

Joga podľa princípov zdravého pohybu alebo joga pre bežného Západniara. Pre každého, kto sedí 8 hodín na stoličke, trápi sa bolesťou chrbta (zad) alebo cíti, že mu chýba v strede tela sila. Na tých lekciách nepôjde o to, dať si nohu za hlavu. Cieľom bude poznať svoje telo, vnímať jeho možnosti a potreby. Jemne po posilniť i uvoľniť.  Ako dýchať. Dychom ku správnemu postaveniu tela, ktoré nebolí. Princípy zdravého pohybu. Základné jogové pozície, ktoré zapoja stred tela, uvoľnia napätie či bolesť. Joga v bežnom živote - ako sa zdravo a šetrne pohybovať počas dňa. Ako sedieť, stáť, chodiť a pri tom posilňovať telo.

5/5
Čas s Tebou pro mě byl jako živá voda. Líbil se mi obzvlášť Tvůj citlivý, jemný přístup, který je pro nás - neustále pečující maminky - tolik důležitý. Cítila jsem, že přesně víš, co potřebuji a jasně jsi mě vedla. Děkuji ze srdce a přeji, ať Tvá záře přináší živost do těl mnoha maminek.
Katka
maminka Matyáša (2r)
5/5
Ahoj Luci, ještě dodatečně se chci rozloučit a poděkovat za super kurz. Vážně jsem moc spokojena.. třeba si to někdy zopakuji až bude víc klidu??... I tvoje fb stránky jsou bezva.
Dáša
trojnásobná maminka
5/5
Milá Luci, moc děkuji za Tvůj kurz pro maminky po porodu. Velice oceňuji rytmus kurzu, jeho náplň a hlavně individuální vedení. Tvé lekce pro mě byly oázou klidu a času pro sebe. Velice oceňuju jak délku, tak i náplň lekcí. Báječně jsem si odpočinula, ale taky jsem sve tělo skvěle protáhla a připravila na další dny s mými malými láskami.
Hanka
maminka Kristýnky (6m) a Toníka (2r)